Oppskrift | Pattern
  • Flere fraktalternativer

    Brevpost innenlands (inntil 1 kg) 70 kr

  • Rask levering


  • En av norges største garnbutikker på nett

    10.000+ merkevarer
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 14
    kr 80
    - +
    I denne boka fra KlompeLompe kan man strikke en bursdagsgave og skape stemning med inspirasjon fra de fine oppskriftene! Få ting er så populære som hjemmestrikkede gaver til bursdagen. Og hvorfor ikke pynte til selve bursdagsfesten med inspirasjon fra Klompelompe? Her får du kreative ideer til både barnebursdagen og til voksenbursdagen med venninner. Boka inneholder oppskrifter på plagg som er fine å gi bort og plagg som er flotte å ha på i bursdag. Her er også ideer til ulike bursdagskonsepter, året rundt. De populære Klompelompe-bamsene kommer dessuten i nye varianter som kan bli populære bursdagsgaver. Boka har i tillegg inspirerende bilder av god bursdagsstemning og pyntede bord, og her er matoppskrifter til bursdagen, enten det er eplekake eller gjærbakst.
    Lagerstatus: 3
    kr 399
    - +
    Strikk populære kosedyr fra Klompelompe! Endelig en egen Klompelompe-bok med kosedyr! La barna velge sine egne favoritter blant de mange søte dyrene i boka. Her er eksotiske dyr som løver, tigre og apekatter, nordlige dyr som sel og pingvin, og kjæledyr som hund og katt. Uro og rangle til babyen er også med. Barna vil garantert bli glad i de myke skapningene, og kanskje kan det bli en hel dyrehage. Figurene er raske og morsomme å strikke, og vil bli sikre vinnere hos de minste.
    Lagerstatus: 2
    kr 399
    - +
    11 oppskrifter fra nyfødt til 14 år.
    Lagerstatus: 4
    kr 199
    - +
    Ut på tur med Klompelompe! I KlompeLOMPEs egen turbok finner du oppskrifter på deilige strikkeplagg for aktive familier på tur. Enten du skal til fjells, til sjøen, ut i skogen, opp i hengekøye eller på skitur, finner du et godt plagg som passer til turen, uansett årstid. Her er tykke og tynne gensere, luer, sokker, sitteunderlag og mye mer. Oppskriftene er til barn, dame og herre og er i ulike vanskelighetsgrader. KlompeLOMPEs vakre bilder fra den flotte Vestlandsnaturen gir ekstra inspirasjon til å planlegge nye turopplevelser. Med et hjemmestrikket plagg fra KlompeLompe vil verken små eller store fryse på turen.
    Lagerstatus: 5
    kr 399
    - +
    Lille Evita dukkestrikk 17 oppskrifter 27 sider. . Vårt bestselgende design. Her finnes body, genser, jakke, teppe, knebukse, kjole, selekjole mm Oppskriftene passer til dukke 43 cm
    Lagerstatus: 10
    kr 150
    - +
    Islenderen er en klassiker vi aldri blir lei av. Denne versjonen er strikket nedenfra og opp med raglanfelling. Mellom raglanfellingene har vi lagt inn en dekorativ bord. De minste størrelsene har splitt og knepping bak i nakken slik at det blir lettere å ta genseren av og på. OBS! Vi gjør oppmerksom på at dette er ett enkeltmønster fra Rauma, for å selge dette må vi selge Rauma garn til hele plagget.
    Lagerstatus: 49
    kr 30
    - +
    Disse tovede turvottene egner seg godt til turbruk både i barnehagen, skogen eller på fjellet. De strikkes rundt i glattstrikk, fra skaftet og ned, tommelen strikkes på til slutt. Lengde kan lett tilpasses brukerens hånd ved å strikke den lenger før fellingen. Når votten er strikket ferdig skal den toves på 40 grader i maskin. Da blir de tettere og varmere. God tur! OBS! Vi gjør oppmerksom på at dette er ett enkeltmønster fra Rauma, for å selge dette må vi selge Rauma garn til hele plagget.
    Lagerstatus: 50
    kr 30
    - +
    Parisabereten er en glattstrikket beret med en dobbelbrettet kant i hodeåpningen og en tupp på toppen. Den strikkes rundt fra åpning til tupp. Etter kanten økes med jevne mellomrom til bereten har nådd sin diameter og deretter felles det med jevne mellomrom til det er kun 5 m igjen. Disse 5 m blir tuppen på bereten. Parisatørklet er også glattstrikket og har formen av en vid trekant. Det startes i langsiden og så strikkes det frem og tilbake samtidig som det felles i sidene til det er kun 3 m igjen. OBS! Vi gjør oppmerksom på at dette er ett enkeltmønster fra Rauma, for å selge dette må vi selge Rauma garn til hele plagget.
    Lagerstatus: 50
    kr 30
    - +
    Etter suksessboken «Dukkestrikk» (2017) er forfatter Frøydis Hauge Høiland tilbake med ny bok med dukkeklær og klær til prematurbarn. 37 plagg presenteres med oppskrifter og flotte bilder i boken «Småplagg». Her finner du blant annet kjoler, ulike bukser, kofter, jakker, gensere, kåper og bukser. Mange av plaggene kan mikses og settes sammen til komplette antrekk, og du finner også oppskrifter på tilbehør som sokker, pannebånd, votter og luer. Det er en bok som inspirerer, og du blir veiledet på en lett forståelig måte gjennomkreative oppskrifter på ulike plagg til dukker. Samtidig som du får mønster og fremgangsmåte på mange plagg, har du også muligheten til å gjøre dine egne valg. Farger, garntyper og mønstre kan endres og tilpasses. Forfatter Frøydis Hauge Høiland er en entusiast, og har lagt stor vekt på at det skal være en bok som tar vare på strikkegleden. Mange flotte bilder og gode oppskrifter gjør dette til en nyttig og kjekk bok for alle strikkeentusiaster.
    Lagerstatus: 2
    kr 249
    - +
    Denne kolleksjonen ble designet med utgangspunkt i et seleskjørt og en heklet jakke fra Solberg Spinderi sitt store arkiv. Ut i fra dette har vi laget en serie med pentøy for barn fra 6 måneder til 8 år. Med flere underdeler, overdeler, en kjole og til og med tilbehør, kan man strikke komplette antrekk for både jenter og gutter. For mange, både voksne og barn, innebærer det å pynte seg å være ukomfortabel i stive og stramme klær. Plaggene du finner i dette heftet gir rom for dansing og lek, de klør ikke, og blir ikke for varme selv foran peisen på julaften. Og hva er vel bedre enn å være komfortabel også på fest?
    Lagerstatus: 9
    kr 80
    - +
    Lagerstatus: 2
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: Utsolgt, ventes inn
    kr 80
    - +
    Lagerstatus: 13
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 2
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: Utsolgt, ventes inn
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: Utsolgt, ventes inn
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: Utsolgt, ventes inn
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 2
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: Utsolgt, ventes inn
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 4
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 3
    kr 80
    - +
    OBS! Dette er ett utgått hefte!
    Lagerstatus: 3
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: Utsolgt, ventes inn
    kr 80
    - +
    Lagerstatus: Utsolgt, ventes inn
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: Utsolgt, ventes inn
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: Utsolgt, ventes inn
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 3
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: Utsolgt, ventes inn
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 4
    kr 65
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: Utsolgt, ventes inn
    kr 80
    - +
    Oppskriftshefte 1717 Silke fra Sandnes Garn. Booklet of knitting patterns in Norwegian.
    Lagerstatus: 3
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 3
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 3
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 1
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 2
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 4
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 2
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 4
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 7
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 4
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 12
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 8
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 2
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 1
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 4
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 5
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 4
    kr 80
    - +
    Lagerstatus: 5
    kr 20
    - +
    Lagerstatus: 3
    kr 20
    - +
    Lagerstatus: 3
    kr 20
    - +
    Lagerstatus: 2
    kr 20
    - +
    Lagerstatus: 6
    kr 20
    - +
    Lagerstatus: 2
    kr 20
    - +
    Lagerstatus: 3
    kr 20
    - +
    Lagerstatus: 4
    kr 20
    - +
    Lagerstatus: 5
    kr 30
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 6
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 9
    kr 80
    - +
    Bilder til dette heftet finnes på www.sandnesgarn.no
    Lagerstatus: 4
    kr 80
    - +