Marte Helgetun hefter
  • Flere fraktalternativer

    Gratis hjemmelevering i Tromsø-området for handel over 500 kr

  • Rask levering


    2-3 virkedager
  • En av norges største garnbutikker på nett

    10.000+ merkevarer
    "Hverdagsfavoritter for meg er de plaggene som bare funker, år etter år. I dette heftet er det en blanding av nye modeller og noen gamle favoritter som kommer i nye garnkombinasjoner og med oppdaterte oppskrifter. Alle modellene i heftet har en strikkefasthet på 20 masker på 10 cm, og det er ulike sammensetninger av garn. Jeg ønsker at du skal tørre å utforske garn og finne dine favoritter, det som gir plagget rett uttrykk for deg. Derfor er heftet lagt opp slik at du kan "Mix&Match" med garn. Oppskriftene vil fortsatt være tilgjengelig som singeloppskrifter og PDF i tillegg til heftet, også de nye. Jeg forsøker å skrive oppskrifter som er lette å forstå, uten forkortelser og med et dagligdags språk. Målet er å lage plagg som trenger minimalt med montering og som passer godt til hverdagsbruk."
    Lagerstatus: Utsolgt, ventes inn
    kr 150
    - +
    Lagerstatus: Utsolgt, ventes inn
    kr 150
    - +
    "Når jeg skulle lage et sommerhefte til, måtte det bli et hefte med modeller i Line og Tynn Silk Mohair, begge fra Sandnes Garn. Line er mitt favorittgarn til sommerplagg, men denne gangen ville jeg også lage noen plagg med et litt annet uttrykk, og da var valget ganske enkelt. Her er der en blanding av nye oppskrifter og noen eldre, mindre kjente oppskrifter. Kriteriene for å få bli med i heftet er som med alle mine modeller; det må være plagg jeg ønsker og ser at jeg kommer til å bruke selv. Kanskje finner noen av disse plaggene veien inn i din sommergarderobe også?"
    Lagerstatus: 3
    kr 168
    - +