Bøker
  • Flere fraktalternativer

    Gratis hjemmelevering i Tromsø-området for handel over 500 kr

  • Rask levering


    2-3 virkedager
  • En av norges største garnbutikker på nett

    10.000+ merkevarer
    I denne boka fra KlompeLompe kan man strikke en bursdagsgave og skape stemning med inspirasjon fra de fine oppskriftene! Få ting er så populære som hjemmestrikkede gaver til bursdagen. Og hvorfor ikke pynte til selve bursdagsfesten med inspirasjon fra Klompelompe? Her får du kreative ideer til både barnebursdagen og til voksenbursdagen med venninner. Boka inneholder oppskrifter på plagg som er fine å gi bort og plagg som er flotte å ha på i bursdag. Her er også ideer til ulike bursdagskonsepter, året rundt. De populære Klompelompe-bamsene kommer dessuten i nye varianter som kan bli populære bursdagsgaver. Boka har i tillegg inspirerende bilder av god bursdagsstemning og pyntede bord, og her er matoppskrifter til bursdagen, enten det er eplekake eller gjærbakst.
    Lagerstatus: 3
    kr 399
    - +
    Strikk populære kosedyr fra Klompelompe! Endelig en egen Klompelompe-bok med kosedyr! La barna velge sine egne favoritter blant de mange søte dyrene i boka. Her er eksotiske dyr som løver, tigre og apekatter, nordlige dyr som sel og pingvin, og kjæledyr som hund og katt. Uro og rangle til babyen er også med. Barna vil garantert bli glad i de myke skapningene, og kanskje kan det bli en hel dyrehage. Figurene er raske og morsomme å strikke, og vil bli sikre vinnere hos de minste.
    Lagerstatus: 3
    kr 399
    - +
    Ut på tur med Klompelompe! I KlompeLOMPEs egen turbok finner du oppskrifter på deilige strikkeplagg for aktive familier på tur. Enten du skal til fjells, til sjøen, ut i skogen, opp i hengekøye eller på skitur, finner du et godt plagg som passer til turen, uansett årstid. Her er tykke og tynne gensere, luer, sokker, sitteunderlag og mye mer. Oppskriftene er til barn, dame og herre og er i ulike vanskelighetsgrader. KlompeLOMPEs vakre bilder fra den flotte Vestlandsnaturen gir ekstra inspirasjon til å planlegge nye turopplevelser. Med et hjemmestrikket plagg fra KlompeLompe vil verken små eller store fryse på turen.
    Lagerstatus: 5
    kr 399
    - +
    Etter suksessboken «Dukkestrikk» (2017) er forfatter Frøydis Hauge Høiland tilbake med ny bok med dukkeklær og klær til prematurbarn. 37 plagg presenteres med oppskrifter og flotte bilder i boken «Småplagg». Her finner du blant annet kjoler, ulike bukser, kofter, jakker, gensere, kåper og bukser. Mange av plaggene kan mikses og settes sammen til komplette antrekk, og du finner også oppskrifter på tilbehør som sokker, pannebånd, votter og luer. Det er en bok som inspirerer, og du blir veiledet på en lett forståelig måte gjennomkreative oppskrifter på ulike plagg til dukker. Samtidig som du får mønster og fremgangsmåte på mange plagg, har du også muligheten til å gjøre dine egne valg. Farger, garntyper og mønstre kan endres og tilpasses. Forfatter Frøydis Hauge Høiland er en entusiast, og har lagt stor vekt på at det skal være en bok som tar vare på strikkegleden. Mange flotte bilder og gode oppskrifter gjør dette til en nyttig og kjekk bok for alle strikkeentusiaster.
    Lagerstatus: 2
    kr 249
    - +
    Gleden med å strikke - gleden med å gi - gleden med å få. Denne boka er et svar på alle disse tre ingrediensene. Dette er essensen og meningen med boka. Det er en bok som inspirerer, og du blir veiledet på en lett forståelig måte gjennom kreative oppskrifter. Samtidig som du får mønster og fremgangsmåte på plagg som begeistrer, har du også muligheten til å gjøre dine egne valg. Farger, garntyper og mønstre kan endres og tilpasses. Hvilke er dine favoritter? Forfatteren er en entusiast, og har lagt stor vekt på at det skal være en bok som tar vare på strikkegleden
    Lagerstatus: Utsolgt, ventes inn
    kr 349
    - +
    Nordmenn elsker å være ute i friluft, og da trengs det gode og varme klær! Friluftsstrikk til store og små fra Northern Knitting er en bok fylt av fine og praktiske friluftsplagg til hele familien. Plaggene er designet for utebruk til fjells, på havet og i skogen. I boken finner du oppskrifter på gensere, kofter, ullbukser og småstrikk som pannebånd, luer, votter og strømper – plagg for gutta på tur, venninner i kortreist hengekøyetur og bestefar og barnebarn på tur i skogen. Stine Viberg, strikkedesigner og friluftsentusiast bak Instagram-profilen @northernknitting, er forfatter av boken. Inspirert av den nordnorske naturen hun vokste opp i, har hun designet plagg laget for akkurat disse naturforholdene. Forfatteren sverger til ull, det ultimate materialet til friluftsplagg som varmer selv om det er vått. I boken finner du også Vibergs beste turtips.
    Lagerstatus: 1
    kr 399
    - +
    «Strikk» er en grunnbok for både nerder og nybegynnere. Boken inneholder alle de grunnleggende teknikkene, men også tips og triks som kan gjøre strikkelivet ditt enklere. Det er lagt vekt på detaljer i boken. Med mer enn 100 fine, håndtegnede illustrasjoner, samt nesten 300 informative bilder av teknikker, mønstre og lekker strikk, får du en engasjerende og lærerik strikkebok. Alt er grundig vist og forklart med trin for trin tegninger og bilder. «Strikk» tar utgangspunkt i den nordiske måten å strikke på. Du kan bruke boka som supplement til strikkeoppskrifter, men også la deg inspirere til å skape noe selv. Bokens kapitler: Garn, Verktøy, Masker, Strikkefasthet, Legg opp, Rett & vrang, Økninger & fellinger, Fell av, Farger, Mønstre, Kanter, Vendepinner, Finish & montering, Å strikke og Strikkespråk.
    Lagerstatus: 1
    kr 449
    - +